directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 29 d'octubre de 2026 15:39 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Alt Empordà doble fletxa Dissabte, 24 d'octubre de 2015 12:22 h

PPC garanteix una "resposta contundent" si CDC i la CUP inicien el procés independentista al Parlament

El líder del populars catalans al Parlament subratlla que Mas no va donar prou explicacions durant la seva compareixença arran del cas 'Petrum'

El líder del PPC al Parlament, Xavier García Albiol, ha assegurat que el govern estatal i el PPC respondran "de manera contundent" si CDC i la CUP tiren endavant un ple, abans de la celebració del ple d'investidura del nou president, per arrencar el procés cap a la constitució d'una república catalana independent. "No consentirem cap tipus de provocació en aquesta línia, aviso que s'actuarà contundentment, proporcionalment a l'agressió", ha alertat Albiol durant la Junta directiva provincial de Girona que s'ha fet a Figueres. Al mateix temps, Albiol ha subratllat que Artur Mas es va limitar a donar una conferència sobre dret administratiu ahir, durant la seva compareixença arran del cas 'Petrum'.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.