directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 29 d'octubre de 2026 16:34 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segarra doble fletxa Diumenge, 25 d'octubre de 2015 09:40 h

Detenen un home acusat de participar en quinze robatoris amb força en empreses de la Segarra i l'Urgell

Segons els Mossos, el detingut pertanyia a un grup ciriminal que forçava les portes o feia un forat al sostre per tal d'accedir a l'interior de les naus

Els Mossos han detingut un veí de Barberà del Vallès de 36 anys acusat d'haver comès quinze robatoris amb força en empreses de la Segarra i Urgell entre els mesos de juny i setembre. La detenció és el resultat d'una investigació iniciada a principis d'estiu, després de detectar-se un seguit de robatoris amb un mateix 'modus operandi'. Segons la policia, el detingut formava part d'una banda que forçava les portes o feia un forat al sostre per tal d'accedir a l'interior de les empreses. Per això també se l'acusa de pertinença a grup criminal. A l'home, de nacionalitat romanesa i amb antecedents, se'l va detenir el dia 20 d'octubre a Cervera i el jutge el va deixar en llibertat amb càrrecs després de declarar.

Concretament, entre el mes de juny i finals de setembre, es van cometre quinze robatoris amb força en empreses situades en polígons industrials de Tàrrega, Cervera, Bellpuig, Sant Guim de Freixenet i Anglesola. En la majoria dels casos els lladres van inutilitzar els sistema d'alarma i, tot seguit, van forçar les portes o bé van fer un forat al sostre per tal d'accedir a l'interior dels edificis. Un cop dins, van sostreure diners, eines de treball, material i components elèctrics, aparells d'electrònica i metalls diversos, com, rotlles de filferro, cable de coure, lingots d'alumini i bigues de ferro, entre altres. En algun dels robatoris, també van sostreure un vehicle de la empresa que van utilitzar per traslladar els objectes sostrets. Els investigadors tenien indicis que els lladres pertanyien a un grup perfectament organitzat i amb molta mobilitat per tot el territori català, que es desplaçava a diferents municipis lleidatans per tal cometre els robatoris. El passat dia 20 va concloure una primera fase de la investigació amb la detenció a Cervera d'un dels presumptes autors dels robatoris. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.