La Cambra de Comerç col·laborarà amb el Parlament si li ho demana
Miquel Valls evita posicionar-se sobre la resolució de Junts pel Sí i la CUP per iniciar el procés d'un estat independent
La Cambra de Comerç col·laborarà amb el nou Parlament li ho demana. Així ho ha manifestat el president de l'ens cameral, Miquel Valls, en roda de premsa aquest dimecres: "Si som cridats com a corporació de dret públic contestarem com sempre hem fet amb la col·laboració amb les administracions". Valls ha recordat que, per una banda, el Parlament pot consultar a la Cambra sobre els projectes de llei que puguin impulsar-se i, de l'altra, l'organisme empresarial ha de col·laborar amb la Generalitat perquè és l'"administració tutelant" de totes les cambres de comerç. El president cameral ha evitat posicionar-se sobre la resolució de Junts pel Sí i la CUP per iniciar el procés d'un estat independent.
"Estarem a l'expectativa del que pugui decidir el parlament", ha dit Valls. Preguntat sobre si una Catalunya independent podria sortir de la Unió Europea, el president cameral ha assenyalat que no ho sabia perquè no tenen "informacions suficients".






