directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 30 d'octubre de 2026 04:58 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 30 d'octubre de 2015 08:47 h

La recuperació de l'economia espanyola desaccelera entre juliol i setembre amb un creixement trimestral del 0,8%

En termes anuals, el PIB creix fins el 3,4%, tres dècimes més que el juny i registra la taxa més elevada des del desembre del 2007

ACN Madrid.-L'economia espanyola frena el procés de recuperació el tercer trimestre amb un creixement del 0,8% en relació amb el segon trimestre, cosa que suposa reduir en dues dècimes l'increment intertrimestral que es va registrar el juny en relació amb el març, segons les dades avançades de la Comptabilitat Nacional Trimestral de l'Institut d'Estadística espanyol. Tot i aquesta desacceleració en termes trimestrals, el PIB interanual va registrar el tercer trimestre un creixement del 3,4%, tres dècimes més que el registre del segon trimestre i encadena set trimestres seguits en positiu. Per trobar una taxa similar al 3,4% cal remuntar-se fins el quart trimestre del 2007 quan el PIB va augmentar un 3,6%.

L'Institut Nacional d'Estadística ha publicat aquest divendres les dades avançades de l'evolució del PIB espanyol. En aquestes dades no es dóna referència sobre quins components del PIB han estat el protagonistes més o menys actius de l'activitat econòmica durant el període estudiat. Aquestes xifres avançades es confirmaran el dijous 26 de novembre d'aquest any quan es publiquin les taules i els quadres complets de la Comptabilitat Nacional Trimestral.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.