directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 30 d'octubre de 2026 08:01 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 1 de novembre de 2015 22:47 h

TITULARS: El PP vol que el TC freni el ple de la resolució independentista, a les portades

"Mas cedeix a Junqueras la gestió econòmica", assegura 'El Periódico'

La majoria de diaris d'aquest dilluns destaquen en portada que el PP vol que el TC freni el ple de la resolució independentista. L''Ara' titula que "El PP vol que el TC impedeixi el ple de ruptura" i 'La Vanguardia' subratlla "El PP mirarà d'impedir la votació de la resolució rupturista". 'El Periódico' assegura que "Mas cedeix a Junqueras la gestió econòmica "i 'El País' parla de "Inquietud en el PSOE por la fuga de votos a Ciudadanos". L''ABC' es fa ressò d'una enquesta que conclou que "El desgaste de Podemos frena la caída del PSOE" i 'La Razón' diu: "La lista de Mas se hunde tras la declaración soberanista". 'El Punt Avui' dedica un especial a la repressió franquista a Catalunya i destaca: "78.331 represaliats i 3.358 afusellats". Per la seva banda, 'El Mundo' explica que "Mas pide al Estado un tercio del fondo para las autonomías".

Als diaris gironins, 'El Punt Avui' titula: "Girona, a vessar per Tots Sants". I a 'Diari de Girona': "L'últim dia de festes fa el ple als carrers de Girona".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.