directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 30 d'octubre de 2026 13:11 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 3 de novembre de 2015 15:48 h

El Govern replica a Montoro que el FLA no pot estar sotmès al compliment de les lleis

Munté defensa que l'executiu "no està incomplint res" i assenyala que el govern espanyol és qui no compleix en matèries "molt sensibles"

La portaveu del Govern, Neus Munté, ha replicat al ministre d'Hisenda, Cristóbal Montoro, que el FLA "de cap de les maneres pot estar sotmès al compliment de les lleis" després que Montoro hagi vinculat el Fons de Liquiditat Autonòmica a la "lleialtat" de la Generalitat amb l'Estat. Així mateix, en la roda de premsa posterior al Consell Executiu, Munté també ha defensat que el Govern "no està incomplint res" i ha assenyalat el govern espanyol com el responsable d'incomplir en matèries "molt sensibles per a les persones i les entitats", citant una sentència del Tribunal Suprem. Finalment, ha remarcat que el FLA "no és un favor ni un regal" sinó el retorn dels impostos dels ciutadans catalans "d'una manera bastant humiliant, amb comptagotes i amb retard".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.