directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 09:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 6 de novembre de 2015 13:45 h

C’s assistirà al ple sobre la declaració però deixa en l’aire si votarà o no

Carrizosa es mostra favorable a la petició del PPC que reclama que la votació no sigui secreta

C’s assistirà al ple extraordinari que debatrà i votarà la declaració d’inici del procés de Junts pel Sí i la CUP i també el text presentat per Catalunya Sí que es Pot, però ha deixat en l’aire si votarà o no. El que sí que ha deixat clar Carlos Carrizosa, portaveu al Parlament, és que donaran suport a la proposta de resolució independentista. Carrizosa ha argumentat que sí que acudiran al ple perquè així ho ha establert el Tribunal Constitucional. Ara bé, sí que s’ha mostrat favorable a la petició del PPC que reclama que la votació no sigui secreta, qüestió que es votarà a l’inici de la sessió plenària.

C’s acata la decisió del TC de permetre el ple del Parlament, i per això hi assistirà. “Aquest pla s’ha de celebrar per al TC, doncs per a C’s també”, ha dit. Ara bé, no ha volgut desvetllar si el partit participarà o no en la votació. “Ho veuran vostès el proper dilluns”, ha dit. Pel que fa a la petició del PPC reclamant que la votació no sigui secreta, Carrizosa ha defensat que el representant públic “ha de donar comptes públicament de quin és el sentit del seu vot”. En tot cas, el mètode de votació es decidirà a l’inici del ple i tots els grups s’hi hauran de posicionar.C’s no ha presentat cap esmena al text de Junts pel Sí i la CUP perquè entenen que aquests dos grups mai acceptaran cap aportació que el que pretendria seria “buidar de contingut la proposta original”.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.