directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 13:13 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Garraf doble fletxa Divendres, 6 de novembre de 2015 15:25 h

La policia requisa a Sitges 5.000 objectes al 'Top manta' des del gener, duplicant el material comissat l'any passat

L'Ajuntament modifica l'òrgan de control de la venda ambulant i hi integra la regidoria de Benestar per afrontar la vessant "social" del fenomen

Els Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Sitges han requisat 5.000 objectes al 'Top manta' entre els mesos de gener i octubre. Aquesta xifra representa 3.000 elements més que la mateixa època de l'any anterior, segons ha informat l'Ajuntament del municipi, que atribueix l'increment a un major control, amb gairebé 946 serveis dels cossos policials i 149 denúncies. En les diferents actuacions s'han requisat elements de bijuteria, DVD's, menjar, beguda, ulleres, joguines i roba. Per millorar el control sobre la venda ambulant, l'Ajuntament ha creat una nova 'Comissió contra el Top Manta', incorporant-hi la regidoria de Benestar i família per abordar el fenomen des d'un punt de vista "social".

El nou òrgan de gestió està presidit per l'alcalde, Miquel Forns, i en formen part representants de tots els grups municipals i de les regidories afectades directament pel 'Top manta', així com membres de les associacions de veïns, representants dels sectors econòmics i dels cossos de seguretat.El pla d'acció que ha començat a definir la 'Comissió contra el Top Manta' preveu desplegar campanyes de comunicació que insisteixin en la prohibició de la venda ambulant i també planteja interposar multes als compradors. A nivell social, la comissió vol apropar-se al col·lectiu de venedors il·legals per conèixer el seu perfil i necessitats.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.