TITULARS: Un altre 9-N important
La majoria de diaris dediquen la seva portada a la intensa jornada que es viurà aquest dilluns al Parlament de Catalunya
"El 9-N de debò", és el titular de portada de l'edició Catalunya de 'El Punt Avui'. Una fórmula que també segueix el diari 'Ara' a la seva primera plana: "Un altre 9-N decisiu". Per la seva banda, 'La Vanguardia' titula: "El Parlament inicia el procés de ruptura sense president", mentre que 'El Periódico' destaca la jornada a la Cambra amb "El Parlament entra avui en la fase de "desconnexió"". 'El País' es decanta per la sessió de la tarda de votació per investir Mas president i titula: "Convergència prefiere sustituir a Mas que celebrar nuevas elecciones" . D'altra banda, el diari 'La Razón' posa en el titular principal "Mas propondrá ser hoy presidente sólo 18 meses para crear el Estado catalán".
Tot i que gairebé tota la portada del diari 'ABC' està dedicada a la victòria del pilot mallorquí Jorge Lorenzo al mundial de moto GP amb "Lorenzo, tres veces grande", a la part superior s'hi pot llegir: "El Parlamento catalán vota hoy la ruptura con España y la Ley". Pel que fa a les comarques gironines, 'El Punt Avui' destaca en portada que "Un caçador en mata un altre de 85 anys a Terrades".Finalment 'Diari de Girona' esmenta que "Un nen de 2 anys mor en caure des del balcó d'un hotel a Roses".






