directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 31 d'octubre de 2026 01:30 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 9 de novembre de 2015 19:45 h

'Orion: the man who would be king' i 'The ecstasy of Wilko Johnson', premis In-Edit 2015 en l'àmbit internacional

'Rumba 3, de ida y vuelta' ha estat guardonada amb la distinció del certamen en l'àmbit nacional i amb la del públic

'Orion: the man who would be king', de Jeanie Finlay, i 'The ecstasy of Wilko Johnson', de Julien Temple, han estat les produccions premiades ex-aequo en la categoria internacional de l'edició 2015 del festival In-Edit. De la seva banda, la pel·lícula 'Rumba 3, de ida y vuelta', de Joan Capdevila i David Casademunt, ha estat guardonada amb dues distincions, la de la categoria nacional i la que atorga el públic. Des de l'organització es destaca que 35.000 persones han assistit a l'edició número tretze del festival en les seves dislocacions a Barcelona, Madrid i Bilbao, quan falta una setmana perquè comenci la de València, del 13 al 15 de novembre.

Un altre fet que es destaca és que la pel·lícula 'Daft Punk Unchained', de Hervé Martin Delpierre, ha esgotat entrades en tres sessions en un escenari amb 1.200 places d'aforament per sessió, un fet que no s'havia produït mai en la història d'aquest esdeveniment.El festival de documentals musicals també destaca la presència a Barcelona de realitzadors reconeguts d'aquest món com ara el director Tony Palmer, homenatjat per una trajectòria de més de cent films; Julien Temple; Edwyn Collins o Grace Maxwell, entre d'altres.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.