directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 31 d'octubre de 2026 03:53 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 10 de novembre de 2015 16:25 h

Mas acusa el PP de "sembrar la llavor de la discòrdia" i nega haver generat "odi" cap a Espanya

El president de la Generalitat en funcions demana a l'oposició que estigui disposada a arribar a acords sense posar el procés com a condició

ACN Barcelona.-El president de la Generalitat en funcions, Artur Mas, ha acusat el PPC d'haver "sembrat la llavor de la discòrdia" a tot Espanya per guanyar vots i l'ha assenyalat com a responsable de la situació actual. Així mateix, ha negat haver generat "odi" contra Espanya" . "No es pot tenir odi per ningú i menys pels que pots considerar gent propera, pels que tenen llaços fraternals, polítics i comercials", ha defensat en el seu torn de rèplica al president del PPC al Parlament, Xavier García Albiol. Mas també ha demanat als grups de l'oposició (PPC, C's, PSC i Catalunya Sí que es Pot) que estiguin disposats a arribar a acords en els temes que la CUP farà la seva "la seva pròpia política autònoma" sense posar el procés cap a la independència com a condició.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.