directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 31 d'octubre de 2026 05:47 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 11 de novembre de 2015 19:34 h

ERC ofereix un "xec en blanc" i no posarà cap condició a CUP ni a CDC per arribar a un acord

Tardà subratlla que és el moment que els estadistes, "es diguin Junqueras, Mas o Baños", anteposin els interessos generals als de partit

ACN Barcelona.-ERC no posarà obstacles a l'acord de govern entre Junts Pel Sí i la CUP. El diputat al Congrés i número 2 a la llista republicana pel 20-D, Joan Tardà, ha explicat aquest dimecres que es comprometen a signar "qualsevol xec en blanc" per desencallar les negociacions, que no han fructificat després de la reunió entre Govern, CUP i ERC al Palau de la Generalitat. "A tot vol dir a tot", ha respost quan se li ha preguntat fins a on estava disposada a arribar Esquerra. Tardà ha recordat que el candidat de Junts Pel Sí a la presidència de la Generalitat continua sent Artur Mas i ha desitjat que el pacte per a la seva investidura arribi abans d'aquest proper dijous. En tot cas, ha subratllat que l'actual "moment històric" necessita que els estadistes, "es diguin Junqueras, Mas o Baños" anteposin els interessos generals als de partit.

Si els partits no arriben finalment a un acord, "hauran comès el delicte d'alta traïció a la voluntat popular", ha advertit Tardà. A més, segons ell, cada dia que passa sense que hi hagi pacte de govern es reforça a "l'adversari". "Els que negocien han de saber trobar l'acord, per això són els nostres dirigents i la ciutadania els ha ofert en safata de plata no només la seva representativitat sinó també les seves emocions", ha afegit abans de recalcar que els catalans "no els hi perdonarien mai" que no es posessin d'acord.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.