directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 31 d'octubre de 2026 12:24 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dissabte, 14 de novembre de 2015 10:56 h

Pedro Sánchez: "Avui és un dia per plorar les víctimes però també per mantenir-nos ferms i units" contra el terrorisme

El PSOE suspèn la conferència política a la qual havia d'assistir el primer ministre francès Manuel Valls

ACN Madrid.-El secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, ha afirmat que tots els espanyols estan avui "al costat dels francesos", ha enviat un missatge d'"afecte i solidaritat" a les famílies de les víctimes dels atemptats de París. "Avui és un dia per plorar les víctimes però també per mantenir-nos ferms", ha assegurat el líder del PSOE, partit que ha suspès la conferència política que havia de celebrar aquest dissabte. El primer ministre francès Manuel Valls havia d'assistir a aquest acte del PSOE.

En la seva intervenció Sánchez ha explicat que ha parlat amb el president del govern espanyol, Mariano Rajoy, en el marc del pacte antiterrorista jihadista, i també s'ha posat en contacte amb el primer ministre francès, Manuel valls, i amb l'alcadessa de París, Anne Hidalgo, per expressar-los el condol. Sánchez ha assegurat que els terroristes que van atemptar aquest divendres a París volen "atemorir els demòcrates" però "no podran" acabar amb la "determinació i coratge" dels "ciutadans lliures" de tot el món. "Reivindiquem la llibertat davant el fanatisme, més que mai", ha afirmat Sánchez, que ha expressat tota la "nostra fraternitat" amb les víctimes dels fonamentalistes. El líder del PSOE ha acabat la seva intervenció assegurant que "l'estat de dret prevaldrà" i "París serà empre la ciutat de la llibertat".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.