directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 31 d'octubre de 2026 14:30 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 16 de novembre de 2015 14:22 h

Acaba l’operació policial a Molenbeek sense cap rastre d’Abdeslam Salah

Els agents només han fet un arrest administratiu però cap detenció relacionada directament amb els atemptats

ACN Brussel·les.-La gran operació antiterrorista d’aquest dilluns al barri de Molenbeek, a Brussel·les, ha acabat sense cap detenció relacionada amb els atemptats de París, segons ha confirmat la fiscalia belga. L’operatiu, que comptava amb més d’un centenar d’agents altament armats, ja s’ha aixecat, ha informat l’alcaldessa del districte, Françoise Schepmans. La fiscalia ha confirmat que l’objectiu era localitzar Abdeslam Salah, l’home sobre qui pesa una ordre de recerca internacional per la seva presumpta implicació en els atemptats de París. Salah, però, no era al número 47 del carrer Delaunoy de Brussel·les. La policia només ha fet a la zona un arrest administratiu per preservar l’ordre públic.

Abdeslam Salah, un dels presumptes cervells dels atemptats de París, encara no ha estat localitzat. La macrooperació policial d’aquest dilluns al matí a Brussel·les ha acabat sense resultats. Un dels germans d’Abdeslam Salah, Ibrahim, es va immolar durant els atemptats de divendres passat a París, i l’altre, Mohamed, que també viu a Molenbeek, va ser detingut dissabte i ha estat posat en llibertat aquest matí. Segons ha indicat la seva advocada a la premsa belga, Mohamed Abdeslam té “una coartada sòlida” pel divendres a la nit. El barri de Molenbeek, a l’est de Brussel·les, és l’objecte de fortes investigacions policials després que la policia francesa localitzés els vehicles utilitzats pels atemptats, llogats a Bèlgica, i on hi havia tiquets de pàrquing del districte. Durant el cap de setmana, la policia hi va arrestar set persones, entre elles el germà d’Abdeslam Salah, però d’aquestes cinc ja han estat posades en llibertat. Abdeslam Salah, l’home més buscat a Europa pels atemptats de París, va treballar a l’empresa de transports públics de Brussel·les, concretament als serveis tècnics dels tramvies.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.