directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 31 d'octubre de 2026 18:01 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 17 de novembre de 2015 18:11 h

El Ministeri de l'Interior atén la petició de Jané i convida els Mossos a la pròxima reunió per avaluar el risc d'atemptat

El conseller d'Interior havia sol·licitat participar en una trobada a la qual també assistirà l'Ertzaintza

ACN Barcelona.-El Ministeri de l'Interior ha atès la petició del conseller d'Interior en funcions, Jordi Jané, i ha convidat el cos dels Mossos d'Esquadra a la pròxima reunió per avaluar el risc d'atemptat a l'Estat espanyol que s'ha de celebrar aquest dijous. Fonts del Ministeri han confirmat aquest extrem i han afegit que a la trobada també hi assistirà la policia del País Basc, l'Ertzaintza. Jané alertava durant el cap de setmana de la conveniència que els Mossos participessin a la cimera on s'avaluarà el risc d'atemptat arran dels atemptats a París, atès que la policia catalana té dades sobre aquesta matèria.

Des del Departament d'Interior s'ha explicat a l'ACN que el ministre Jorge Fernández Díaz ha trucat el conseller Jordi Jané per informar-lo de la invitació als Mossos per participar a la trobada.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.