directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 31 d'octubre de 2026 21:27 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dijous, 19 de novembre de 2015 11:52 h

Una investigació iniciada al Vendrell permet detenir 35 membres d'una xarxa internacional de tràfic d'heroïna

L'operació 'Enxaneta', qualificada com la més important dels últims anys a l'Estat, suma més de 83 quilos de droga intervinguts

ACN Reus.-Una investigació policial iniciada a l'abril al Vendrell ha permès detenir 35 membres d'una macro organització criminal dedicada al tràfic internacional d'heroïna i la intervenció de més de 83 quilos de droga de gran puresa. L'operació 'Enxaneta' es considera la principal actuació contra el tràfic d'heroïna a l'Estat durant l'última dècada i l'han portat a terme els Mossos d'Esquadra i la policia espanyola, amb la participació de la Guàrdia Civil i del Servei de Seguretat d'Ucraïna, que va interceptar al port d'Odessa un carregament de 71 quilos d'heroïna que es pretenia enviar a Catalunya. La investigació ha permès posar al descobert les rutes i canals de venda de la droga, que tenia el seu origen al Pakistan i acabava en ciutats com El Vendrell, Barcelona o Madrid, i d'altres països europeus.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.