directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 31 d'octubre de 2026 22:28 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 19 de novembre de 2015 18:49 h

Tarragona, per sota de la mitjana de volum d’economia submergida d'Espanya

Un informe del professor titular d’Economia a la URV Jordi Sardà mostra que queden fora de les autoritats fiscals més de 250.000 milions d’euros

ACN Reus.-A Espanya hi ha aproximadament 250.000 milions d’euros que “escapen al control d’Hisenda”, segons un informe de l’economista i professor titular d’Economia a la Universitat Rovira i Virgili Jordi Sardà. En percentatge, el volum d’economia ronda el 25,6% del PIB. En aquest sentit, però, la demarcació de Tarragona destaca per estar “lleugerament per sota de la mitjana estatal de volum d’economia submergida”. Aquesta és una de les dades que Sardà ha presentat aquest dijous a la Jornada dels Economistes 2015 celebrada a Reus, on ha protagonitzat la conferència 'El capital que s’escapa: els impostos que no tenim'. El president territorial del Col·legi d’Economistes, Pere Segarra, ha apuntat que malgrat “no ser els pitjors”, això “no és un consol” i que “per fer que un país funcioni, cal el màxim d’ingrés fiscal”.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.