directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 31 d'octubre de 2026 22:30 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 19 de novembre de 2015 21:18 h

Mas vol un acord amb la CUP abans de l'inici de la campanya del 20-D

"És un moment clau per tenir les coses resoltes", ha dit el president en funcions de la Generalitat

ACN Barcelona.-Artur Mas ha dit aquest dijous que li agradaria que hi hagués un acord entre Junts pel Sí i la CUP de cara a la formació d'un nou govern per a la Generalitat abans de l'inici de la campanya per a les eleccions del 20 de desembre, és a dir, abans del 4 d'aquest mateix mes. En declaracions a TV3 ha considerat que les eleccions espanyoles que se celebren en aquesta data són "un moment clau per tenir les coses resoltes". Ha afegit tot seguit que no estava marcant una data límit, i ha subratllat que seria bo per a les dues formacions poder arribar a un pacte abans d'aquesta data. Mas ho ha dit durant la presentació d'un llibre del periodista Francesc Marc Álvaro a Barcelona.

(S'ha corregit un error en la data que el president en funcions Artur Mas ha assenyalat per aconseguir un acord entre Junts pel Sí i la CUP)



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.