directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 31 d'octubre de 2026 23:40 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 20 de novembre de 2015 13:19 h

PSC i Sí Que Es Pot registren la petició perquè es convoqui un Ple sobre emergència social i reactivació econòmica

Reclamen que es faci abans d'acabar el període de sessions, el 31 de desembre, i pretenen imposar obligacions a l'actual govern en funcions

ACN Barcelona.-Els grups parlamentaris de Junts Pel Sí i Catalunya Sí Que Es Pot han registrat formalment la petició de convocatòria d'un ple específic sobre l'emergència social i la reactivació econòmica. Els 27 diputats que sumen entre tots dos representen exactament una cinquena part del total, fet que, seguint el Reglament, obliga la presidenta del Parlament a convocar el Ple. Els peticionaris reclamen que es faci dins del període de sessions actual s'hagi escollit o no un nou president de la Generalitat. " És necessari respondre a determinades qüestions immediates", ha subratllat el president de Sí Que Es Pot, Lluís Rabell, des de la sala de premsa de la cambra catalana. Tant Rabell com el líder dels socialistes, Miquel Iceta, han denunciat el "bloqueig" de l'activitat parlamentària mentre Junts Pel Sí i la CUP no arriben a un acord.

Segons la proposta, el debat se centraria en 7 punts: ILP de Renda Garantida de Ciutadania; Llei d'Emergència Habitacional i Pobresa Energètica; Accés als serveis públics sanitaris i socials; Igualtat d'accés als serveis educatius i al servei de menjador escolar; Reactivació econòmica i política industrial; Actuació davant la cronificació de l'atur; i Pagaments a proveïdors i entitats socials.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.