directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 1 de novembre de 2026 07:32 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 25 de novembre de 2015 13:42 h

Soria assegura que la crisi d'Abengoa ''no és una bona notícia'' i ''espera'' que s'arribi amb un acord amb els bancs

El ministre d'Indústria confia que durant el període del preconcurs s'arribi a un acord amb les entitats financeres amb l'objectiu de ''salvar'' l'empresa

ACN Barcelona.-L'anunci d'Abengoa que de forma imminent presentarà preconcurs de creditors ''no és una bona notícia ni per l'economia del país ni per al sector de les energies renovables, segons ha opinat aquest dimecres José Manuel Soria, ministre d'Indústria, Energia i Turisme. Soria ha fet aquesta primera valoració sobre la crisi d'Abengoa després de la seva intervenció amb motiu de la inauguració de la 9ena Setmana Mediterrània de Líders Econòmics que es celebra a Barcelona entre el 25 i el 27 de novembre. El ministre ha manifestat que ''esperava'' que durant aquest període de preconcurs s'arribi amb un acord amb els bancs creditors que permeti la continuïtat de l'activitat de la companyia.

Soria ha dit que ''no era una bona noticia'' i ha manifestat que ''esperava'' que per part dels que pretenien injectar liquiditat a la companyia puguin finalment contribuir a la seva ''salvació'' arribant a un acord amb la banca. El ministre confia en aquest acord ''tenint en compte la importància d'aquesta empresa en el conjunt de l'economia espanyola i en el sector de les energies renovables''. Procés independènciaPreguntat sobre si la breu trobada amb el conseller d'Economia i Coneixement, Andreu Mas-Colell en l'acte d'inauguració de la 9ena edició de la Setmana Mediterrània havia servit per mitigar les asprors entre el govern espanyol i el Govern Soria ha dit que ''tot serveix per mitigar les asprors'' però el que ha de tenir molt clar el president en funcions de la Generalitat ''és que ell ha de ser el primer en complir la llei'' i amb la declaració del Parlament no es compleix. ''No es pot anar per la vida saltant-se la llei'' ha reblat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.