directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 1 de novembre de 2026 12:26 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Empordà doble fletxa Divendres, 27 de novembre de 2015 18:20 h

El president de la Cambra de Comerç d'Espanya insta Catalunya "a gastar les energies en el lideratge econòmic" de l'Estat

PP, PSOE, Ciutadans i Podemos expliquen programes a la XX Trobada d'Economia de s'Agaró i debaten sobre possibles pactes postelectorals

ACN Castell-Platja d'Aro.-El president de la Cambra de Comerç d'Espanya, Josep Lluís Bonet, ha instat Catalunya a "esforçar-se i gastar les energies en el lideratge econòmic" de l'Estat. Per a Bonet, l'estabilitat econòmica va lligada "a la defensa del sistema institucional, que és el de la Constitució del 78". "I tot el que no sigui això és descarrilar", ha afegit. El president–que ha volgut remarcar que és "català"- ha fet aquesta valoració durant la primera taula de debat que ha obert la XX Trobada d'Economia de s'Agaró. L'acte ha tingut un marcat to preelectoral. Els ponents del PP, Ciutadans, PSOE i Podemos ho han aprofitat per centrar-se en precisar programes per al 20-D i començar a parlar, fins i tot, de possibles pactes.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.