directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 1 de novembre de 2026 20:07 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 3 de desembre de 2015 11:14 h

Antonio Orozco presentarà el seu nou disc al Suite Festival

Serà el pròxim 12 de març i el preu de les entrades oscil·larà entre els 15 i els 65 euros

ACN Barcelona.-El cantant Antonio Orozco oferirà una concert el pròxim 12 de març al Gran Teatre del Liceu, on presentarà, per primera vegada a Barcelona, el seu nou disc, 'Destino,' en el marc del Suite Festival. Així ho ha anunciat aquest dijous l'organització, un dia abans que el nou disc surti a la venda. Les entrades, amb preus que oscil·len entre els 15 i els 65 euros, ja es troben disponibles a la pàgina web del festival i de Ticketmaster, així com a les taquilles del mateix teatre. El festival arrencarà amb l'actuació de Sopa de Cabra, que presentarà el seu nou treball, el pròxim 20 de gener.

Les altres actuacions previstes són les de Paul Anka (30 de gener), Johnny Hallyday (8 de març), Emir Kusturica&The No Smoking Orchestra (21 de març), Julieta Venegas (10 d'abril) i Manuel Carrasco (13 i 27 d'abril) i Chris Cornell (21 d'abril). Clourà el festival Michael Camino (18 de maig).



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.