directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 1 de novembre de 2026 21:17 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 3 de desembre de 2015 20:35 h

Rajoy: "La unitat de la nació espanyola no es toca, no s'hi juga i no es negocia"

El president espanyol és aclamat amb crits d'"Espanya, Espanya" a Màlaga

ACN Màlaga.-El candidat del PP a la presidència del govern espanyol, Mariano Rajoy, ha estat aquest dijous aclamat amb crits d'"Espanya, Espanya" en el seu últim míting abans de l'inici de la campanya electoral. Rajoy ha promès "defensar la unitat de la nació espanyola", que segons ha dit "no es toca, no s'hi juga i no es negocia". El president espanyol, que ha situat la qüestió catalana com el tercer dels quatre objectius del seu govern durant la pròxima legislatura (al costat de l'ocupació, les prestacions socials i la lluita contra el terrorisme), ha assegurat que la seva formació és l'única capaç de donar respostes encertades a aquests reptes. "Una cosa és participar en tertúlies, inventar-se partits des de la televisió i una altra prendre decisions en moments difícils", ha dit.

En un míting a Màlaga, Rajoy ha assegurat que a diferència d'altres formacions, el PP no és un partit "d'una sola persona" ni tampoc una "coalició de coalicions allunyades de la realitat" ni tampoc "el partit que ha portat Espanya a la pitjor crisi en dècades", sinó el que ha fet possible la recuperació econòmica.Ha promès de nou que els emprenedors que contractin treballadors indefinits o converteixin contractes temporals a indefinits no hauran de pagar cotitzacions a la Seguretat Social pels primers 500 euros de sou durant quatre anys, fet que farà que sigui "més barat fer un contracte indefinit que no pas un contracte temporal". En aquest marc, ha insistit que si govern a la pròxima legislatura el govern espanyol tornarà a baixar els impostos a les empreses, als particulars i als emprenedors.El moment més àlgid del míting, però, ha estat quan ha abordat la qüestió catalana. Ha estat llargament aplaudit pels assistents al míting quan ha afirmat que el tercer objectiu del seu govern és "defensar la nostra nació" perquè "la unitat de la nació espanyola no es toca, no s'hi juga i no es negocia". En aquest sentit ha reiterat que la sobirania "nacional" és el que decideixen "tots els espanyols" que són "iguals en dret, deures i obligacions" visquin on visquin. També ha afirmat que la llei "es compleix i tots hi estem sotmesos", també "el president de la Generalitat de Catalunya".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.