directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 1 de novembre de 2026 22:31 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 4 de desembre de 2015 12:15 h

Salvador (ERC) es proclama defensor de les demandes dels sindicats a Madrid

El candidat al Congrés d'ERC per Tarragona es reuneix amb UGT i CCOO en el primer dia de campanya

ACN Tarragona.-Jordi Salvador, candidat al Congrés dels Diputats d'ERC per Tarragona, ha començat la campanya electoral reunint-se amb els responsables dels sindicats majoritaris a la demarcació: Joan Llort de la UGT i Jaume Pros de CCOO. El cap de llista de la formació republicana, exsecretari general de la UGT a Tarragona, s'ha proclamat aquest divendres defensor de les demandes dels sindicats a Madrid, i ha apostat per impulsar "totes aquelles polítiques socials i laborals que vagin a favor de les classes treballadores". Els dos sindicats li han facilitat un document amb diverses peticions, entre les quals hi ha la defensa d'unes pensions dignes o la derogació immediata de la reforma laboral i la LOMCE.

"Marcant perfil", ha manifestat Salvador, en el primer dia de campanya "hem volgut començar amb la visita als sindicats majoritaris, que representen més del 80% dels treballadors". "Totes les seves demandes les assumim plenament", ha insistit.El cap de llista, acompanyat del diputat al Parlament per Junts pel Sí, Ferran Civit, ha volgut deixar clar que "sumarem els nostres vots per derogar les reformes laborals que tant mal han fet", així com per defensar una política d'habitatge o les pensions i denunciar les polítiques d'estabilitat econòmica "dictades per la Troica d'Europa", ha etzibat. "No deixem de pensar en la gent, en el dia a dia", ha subratllat.Resumint, l'independent ha posat damunt la taula tres qüestions: la construcció de la república catalana, que "donarà sortida a les reivindicacions dels sindicats"; la suma dels seus vots "amb aquelles forces polítiques d'esquerres de debò, que vulguin estar a favor de les classes treballadores i acabar amb el règim del 78"; i la "mà estesa" a la resta de treballadors i pobles de l'estat espanyol.Finalment, ha detallat algun dels punts que els demanen els sindicats, entre els quals destaquen la derogació immediata de la reforma laboral, la llei d'estabilitat pressupostària o la LOMCE; un salari mínim de 1.000 euros; un pla de xoc per a les persones majors de 55 anys o la lluita contra l'atur i la pobresa. De fet, Salvador s'ha compromès, amb els dos sindicats, a "deixar-nos fiscalitzar per ells mateixos", i els ha promès una visita d'aquí a tres mesos "per explicar què hem fet amb les seves peticions".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.