directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 03:10 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 7 de desembre de 2015 11:03 h

Fernández Díaz sobre possibles pactes tripartits a la Moncloa: “Que Déu ens agafi confessats”

El cap de llista del PPC al Congrés es pregunta com la Generalitat pot obtenir crèdit si el Govern diu “que no complirà les lleis”

ACN Barcelona.-El cap de llista del PPC al 20-D, Jorge Fernández Díaz, ha alertat als votants de possibles pactes a tres bandes entre PSOE, C’s i Podemos a la Moncloa. “Ja tenim experiència amb els pactes del Tinell”, ha dit en recordar que s’han tirat endavant acords municipals per desbancar el PPC en municipis on havien estat la força més votada. “Que Déu ens agafi confessats”, s’ha encomanat Fernández Díaz en un acte de campanya al centre Els Propis, a Nou Barris. A més, l’encara ministre de l’Interior ha recordat que “la solidaritat nacional acudeix en ajuda de Catalunya” amb instruments com el FLA que financen la Generalitat, una institució “incapaç d’obtenir crèdit” a l’exterior: “Com els fiaran si el primer que diuen que faran és no complir lleis?”



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.