Sánchez als votants de Podem: "Pablo Iglesias està disposat a un govern del PP per tal que no governi el PSOE"
El candidat socialista centra les seves crítiques en la gestió del Rajoy i també colpeja Ciutadans definint-lo de "noves generacions del PP"
ACN Madrid.-El candidat socialista a la presidència del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha endurit el seu missatge contra Podem el dia després del debat a quatre a La Sexta en què la majoria dels mitjans de comunicació li han atribuït l'etiqueta de gran derrotat. "El Partit Socialista va guanyar el debat", ha exclamat Sánchez per obrir un míting a La Corunya en què ha elevat el to contra Iglesias dirigint-se directament als votants de Podem: "Pablo Iglesias està disposat a un govern del Partit Popular per tal que no governi el PSOE". Sánchez també ha carregat contra el candidat popular assegurant que Rajoy representa "l'atur i la desigualtat" i contra Ciutadans que ha definit de "noves generacions del PP".
El candidat del Partit Socialista, Pedro Sánchez, ha intervingut a La Corunya en el seu primer míting electoral després del debat a quatre que aquest dilluns s'ha portat a terme a La Sexta. Per començar, Sánchez ha tingut paraules especialment dures per a Podem que ha qualificat de partit nou que "sona a vell", perquè promou iniciatives que els socialistes ja han portat a terme. "Ens retreuen que fem coses diferents quan estem al govern i quan estem a l'oposició. Jo els dic que vam proposar des de l'oposició i vam fer al govern la sanitat i l'educació pública, la llei de dependència, la llei de lluita contra la violència de gènere, la llei d'interrupció voluntària de l'embaràs o el final del terrorisme etarra", ha recordat visiblement encès, per demanar a Pablo Iglesias que no doni "lliçons al PSOE".Les crítiques a Podem no han acabat aquí sinó que el candidat socialista ha assegurat que la formació de Pablo Iglesias representa la inestabilitat: "Aquells que van dir que el canvi comença a Grècia portaran rescat, corralitos, privatitzacions i pujades d'IVA al 23%". "Aquest és el canvi que promouen alguns i que va finalitzar a Grècia amb una gran frustració", ha subratllat.Posteriorment, ha dirigit les seves crítiques cap a Ciutadans: "D'altra banda també hi ha les noves generacions del PP, perquè si dones suport a governs populars, la seva reforma laboral i els seus copagaments, ets del PP tot i que tinguin 20 anys menys". És per això que Pedro Sánchez ha presentat el Partit Socialista com a única opció real de canvi.El candidat del PSOE tampoc no ha perdut l'oportunitat de criticar la gestió del Partit Popular al capdavant del govern i de qualificar Mariano Rajoy de "mestre de l'eufemisme" ja que a la política de retallades li diu austeritat, a la fuita de joves cap a l'estranger mobilitat exterior i a l'amnistia fiscal regularització d'actius ocults". "Nosaltres no li direm regularització d'actius ocults sinó d'actius robats que tornaran als espanyols quan siguem al govern", ha sentenciat.Finalment, Pedro Sánchez ha explicat que quan arribi a la Moncloa el seu govern aprovarà cinc punt bàsics durant els cinc primers consells de ministres. Ha dit que aprovarà un pla de reindustrialització, un gran pacte educatiu, un pla de lluita contra la pobresa infantil, un pacte contra la violència de gènere i obrirà la via per a la reforma de la Constitució.






