directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 05:04 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 8 de desembre de 2015 16:21 h

Roca (PP) aposta per reformar l'administració pública perquè estigui "al servei de les persones i les empreses"

El cap de llista popular al Congrés per Tarragona recorda que "amb el govern del PP el sector públic ha estalviat 33.400 MEUR"

ACN Tarragona.-El candidat del PP per Tarragona a les eleccions del 20-D, Jordi Roca, ha assegurat aquest dimarts que l’objectiu de la seva formació en l’àmbit de l’administració pública és "culminar la seva reforma per tal que estigui plenament al servei de les persones i les empreses". Roca ha explicat que, entre 2011 i 2015, des del govern espanyol "s’ha iniciat la reforma de l’administració, eliminant duplicitats i organismes sense cap utilitat, un fet que ha suposat l’estalvi de 33.400 milions d’euros". Tot i aquestes xifres, ha assenyalat que en la propera legislatura "aprofundirem en les reformes perquè el sector públic continuï contribuint encara més al creixement econòmic i la creació de llocs de treball".

Entre les propostes populars en aquest sentit, el cap de llista ha destacat "la reforma de la llei de contractes del sector públic, la clarificació dels sistema competencial dels municipis, el reforç de la Comissió Nacional d’Administració Local i el pas decidit cap a l’administració electrònica". Així mateix, Roca ha afirmat que "mantindrem el nostre compromís amb les diputacions provincials, institucions importants a l’hora de prestar serveis als municipis". Finalment, el candidat tarragoní del PP ha remarcat "la importància dels empleats públics per al funcionament de l’administració", per la qual cosa ha avançat que "desenvoluparem l’estatut bàsic de l’empleat públic i aprovarem una llei de funció pública de l’Administració General de l’Estat".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.