directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 06:02 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 9 de desembre de 2015 17:07 h

Junts pel Sí i la CUP es reuniran cada dia a partir d’aquest dijous en el marc de la taula única de negociació

Segons els cupaires, està previst que les trobades s’allarguin fins al 22 de desembre

ACN Barcelona.-Representants de Junts pel Sí i la CUP es reuniran a partir d’aquest dijous de manera diària en el marc de la taula única de negociació, segons han comunicat els cupaires. El passat dijous, les dues parts van acordar reorganitzar les taules de negociació passant de les tres que hi havia fins ara (pla de xoc, procés constituent i ruptura amb l’Estat) a una de única. Així mateix, s’ha establert un calendari de les negociacions. Les reunions es faran cada dia al matí fins al dia 22 de desembre, just després de les eleccions del 20-D i cinc dies abans que la CUP celebri l’Assemblea en què haurà de decidir si avala el resultat de les negociacions.

Per part de la CUP assistiran a la taula de negociació única el president del grup parlamentari, Antonio Baños, i els diputats Anna Gabriel, Benet Salellas i Eulàlia Reguant.Així doncs, les negociacions es reprenen amb un altre format després de l’article de la setmana passada de l’exdiputat David Fernández en què apostava per investir Artur Mas a canvi d’un pla de xoc real. En les reunions de la setmana passada, Junts pel Sí va presentar una proposta de pla de xoc que des de la CUP es va qualificar com un primer pas però encara insuficient.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.