directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 07:06 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 9 de desembre de 2015 22:59 h

La Constitució, les negociacions amb la CUP i la corrupció centren el debat de candidats a 8tv

Homs i Duran s'encaren per la viabilitat de la independència i el possible suport de l'esquerra anticapitalista al Govern

ACN Barcelona.-La possible reforma constitucional -i els suports parlamentaris que requeriria al Congrés per fer-se efectiva-, les negociacions entre Junts pel Sí i la CUP per la investidura d'un nou Govern i la corrupció han centrat el debat de candidats a 8tv d'aquest dimecres, el segon de la campanya electoral a Catalunya pel 20-D. Els caps de llista han plantejat les seves propostes per resoldre el conflicte territorial i han tret a relluir els casos d'irregularitats que afecten els seus contrincants polítics. Els exsocis de la federació de CiU Josep Antoni Duran i Lleida (UDC) i Francesc Homs (CDC) s'han encarat en diversos moments del debat. Ho han fet a propòsit de la viabilitat de la independència i també sobre el paper de la CUP en la governabilitat del país i el possible suport dels d'Antonio Baños al nou executiu català.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.