González assegura que cap partit que guanyi les eleccions del 20-D derogarà la reforma laboral
El president de Pimec considera que seria una ''irresponsabilitat'' eliminar la legislació laboral del 2012 quan ara comença a crear ocupació
ACN Barcelona.-El president de Pimec, Josep González, s'ha mostrat convençut que no hi haurà cap partit polític que guanyi les eleccions que derogui la reforma laboral, tot i que ho diguin els seus programes electorals. En algun cas ''la modificaran'' però en cap cas la derogaran perquè seria una ''irresponsabilitat'' política i més ara quan està afavorint la creació d'ocupació, ha assegurat. González ha reconegut que la legislació ha tingut els seus moments ''durs'' i ha volgut subratllar que no estava fent una defensa global de la reforma. González ha defensat que hi havia aspectes molt positius que han beneficiat als treballadors que han pogut evitar acomiadaments a canvi d'expedients de reducció salarial.
González ha assegurat que ''dubtava'' que hi hagi cap partit polític que defensi en el seu programa electoral la derogació de la reforma laboral del febrer del 2012 i que un cop arribi al govern espanyol la derogui perquè seria una ''irresponsabilitat'' política que perjudicaria als treballadors. El president de Pimec no ha dubtat que alguns d'aquests partits que tenen en el seu programa la derogació de la reforma laboral el que faran és ''modificar-la'' però mai eliminar-la. González ha destacat que es tracta d'una legislació que en els seus primers moments va ser molt ''dura'' però que ha tingut aspectes positius que no s'han destacat aquesta anys com el fet que els treballadors d'una empresa han pogut negociar reduccions salarials a canvi de no fer expedients d'acomiadaments.






