directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 07:10 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 10 de desembre de 2015 12:34 h

Homs acusa Rajoy de "discriminar" Catalunya quan parla d'igualtat però manté el conveni de Navarra

El candidat nega fuga d'empreses pel procés i diu que si algunes marxen és per "insolidaritat i falta de compromís" i no pel debat polític

ACN Barcelona.-El candidat de Democràcia i Llibertat, Francesc Homs, ha acusat aquest dijous el president del govern espanyol, Mariano Rajoy, de "discriminar" Catalunya quan parla d'igualtat de tots els espanyols però en canvi manté el conveni de Navarra. "Quan tu veus que Rajoy es presenta a Pamplona i diu que mantindrà intacte el conveni de Navarra, aleshores t'adones que això del principi d'igualtat va per barris", s'ha queixat Homs, que també ha aprofitat per negar la fuga d'empreses pel procés. De fet, ha assegurat que si alguna companyia marxa és per "insolidaritat i falta de compromís amb la societat catalana, perquè busca refugi allà on ha de pagar menys impostos i no pas per debats polítics".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.