directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 12:55 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Diumenge, 13 de desembre de 2015 12:20 h

Homs celebra el "'fair play' i la comunió estratègica" que hi ha entre DC i ERC en aquesta campanya electoral

Reitera el seu convenciment que hi haurà acord amb la CUP sempre que ningú perdi la seva identitat i es mantingui la proporcionalitat

ACN Badalona.-El candidat de Democràcia i Llibertat, Francesc Homs, ha celebrat aquest diumenge "el 'fair play' i la comunió estratègica" que estan demostrant ERC i la seva candidatura en aquesta campanya electoral. "Això també és solidaritat", ha assegurat Homs després de participar en una xocolatada per recaptar donatius per a la Marató. Homs ha trobat més rellevant una "acció conjunta" dels partits sobiranistes que no pas compartir algun acte de campanya. D'altra banda, ha reiterat el seu convenciment que hi haurà acord amb la CUP sempre que es compleixin dos principis: que ningú perdi la seva identitat i que es mantingui la proporcionalitat.

Homs ha argumentat que no pot ser que l'acord es basi en el programa de Junts pel Sí en exclusiva, però tampoc pot ser el de la CUP. Al seu parer, s'han de respectar els "pesos" de cadascú. "Jo crec que això s'assolirà i que al final hi haurà acord", ha dit.En preguntar-li si DC aspira a captar els vots de la CUP i si creu que els cupaires haurien de donar alguna directriu, ha assenyalat que la seva candidatura aspira al vot de la màxima gent possible i ha trobat que no seria compatible que donessin orientacions de cara al 20-D quan creuen que "a Madrid no s'hi ha d'anar a fer res". Democràcia i Llibertat ha celebrat aquest diumenge a Badalona una xocolatada per recaptar fons per a la Marató. Homs ha aprofitat per subratllar el caràcter i la vocació "solidària" del poble de Catalunya", i ha apuntat que la seva capacitat de teixir d'espais de solidaritat respon en gran mesura per l'absència d'un estat propi. "Aquesta corrent sempre ha anat evolucionant al costat de la configuració d'un estat que no ens ha estat favorable i que sempre ho ha combatut", ha dit.Ha parlat de la prohibició de la primera mútua, la del cotó, per part del general Espartero i de la creació de les caixes com a resposta a la manca de finançament dels bancs espanyols.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.