directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 16:30 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 15 de desembre de 2015 16:10 h

El Govern aprova la modificació dels Estatuts del consorci Centre de Visió per Computació per adaptar-los a l'LRSAL

El centre s'adscriu a la Generalitat i es regeix pel seu règim pressupostari, de comptabilitat i de control aplicable

ACN Barcelona.-El Govern ha aprovat aquest dimarts la modificació i el text íntegre dels Estatuts del consorci Centre de Visió per Computació (CVC) per adaptar-los a la Llei de racionalització i sostenibilitat de l'Administració local (RSAL) i, específicament, al nou règim jurídic dels consorcis que s'hi preveu a través de la disposició addicional vintena que s'afegeix a la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. El centre s'adscriu a la Generalitat i es regeix pel seu règim pressupostari, de comptabilitat i de control aplicable, tenint en compte el règim jurídic específic aplicable als centres de recerca de Catalunya (centres CERCA).

Els Estatuts també s'ajusten a la Llei de racionalització del sector públic i altres mesures de reforma administrativa en relació amb el dret de separació del consorci i la seva dissolució i liquidació, si s'escau. Les institucions constitutives del consorci Centre de Visió per Computació (CVC) són l'Administració de la Generalitat i la UniversitatAutònoma de Barcelona (UAB). El seu objecte és la recerca, el desenvolupament i el foment de la visió per computador.Les funcions del CVC són executar programes de recerca bàsica i aplicada de prestigi i d'impacte internacional; desenvolupar aplicacions de la visió per computador en l'àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació; formar científics i professionals d'alt nivell; donar suport i assessorar la UAB, altres institucions i la indústria, i transferir elconeixement generat a les empreses i la societat en general.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.