directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 17:25 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 16 de desembre de 2015 12:43 h

Domènech promet la creació d'una banca pública per "garantir el crèdit al teixit productiu i no a l'especulatiu"

Proposa revisar la llei de violència de gènere per incloure les violències masclistes a la societat

ACN Barcelona.-El candidat d'En Comú Podem, Xavier Domènech, ha promès aquest dimecres la creació d'una banca pública per garantir el crèdit al teixit productiu i no a l'especulatiu, és a dir, garantir el crèdit a les petites i mitjanes empreses, als autònoms, a les cooperatives i a l'economia social. "Aquests sectors agrupen el 70% de l'ocupació a Catalunya i apostar per aquests sectors és apostar per l'economia, el teixit productiu i l'ocupació en aquest país", ha declarat. Domènech ha proposat, per altra banda, revisar la llei de violència de gènere per incloure les violències masclistes al conjunt de la societat.

Domènech ha intervingut en una roda de premsa al Col·legi de Periodistes sobre 'Rescat ciutadà' acompanyat per Laia Ortiz, regidora de Drets Socials de l'Ajuntament de Barcelona, i el catedràtic en ciència política Joan Subirats. En la seva intervenció, ha apostat per recuperar la inversió en la llei contra la violència de gènera que s'ha retallat un 24% en quatre anys i fins i tot incrementar-la. "Els últims 10 anys han mort 800 dones a l'Estat per violència de gènere", ha dit. També ha promès una revisió de la llei de la violència de gènere per incloure no només violències que es donen en el sí de la parella, sinó les violències masclistes a la societat. També ha proposat equiparar permisos de maternitat i paternitat. Pel que fa als habitatges, el cap de llista ha dit que dóna suport a les propostes de la PAH com per exemple la dació en pagament amb efectes retroactius i que es cancel·li el conjunt del deute; la supressió dels desnonaments exprés i crear un fons d'habitatge social.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.