directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 19:26 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Montsià doble fletxa Dijous, 17 de desembre de 2015 09:31 h

Els Mossos d’Esquadra desmantellen tres punts de venda de drogues a Amposta

L'operatiu acaba amb la detenció de tres dones, una de les quals ha ingressat a presó

ACN Amposta.-Els Mossos d'Esquadra han desmantellat tres punts de venda de drogues a Amposta, fruït d'una investigació oberta a principis del passat mes d'octubre. Els agents van establir un operatiu de vigilància d'un domicili de la capital del Montsià després de rebre informacions que apuntaven que es podria estar distribuint substàncies estupefaents. Després d'un parell de mesos, s'han desmantellat tres punts de venda de drogues i s'han detingut tres dones, de 57, 53 i 48 anys, de nacionalitat espanyola i veïnes d'Amposta, com a suposades autores d'un delicte contra la salut pública. Un d'aquestes dones ja ha ingressat a presó.

Quan els agents van establir l'operatiu de vigilància d'un domicili d'Amposta, van comprovar que s'hi estava distribuint droga en aquest habitatge i en altres dos pisos de la mateixa localitat. Els suposats autors formen part d'un mateix clan familiar, segons han informat els Mossos d'Esquadra.L'operatiu va finalitzar aquesta setmana, concretament el passat dilluns 14 de desembre, amb les entrades policials als tres domicilis investigats. Els Mossos van intervenir fins a 99 dosis de cocaïna, 68 d'heroïna, diversos pots de vidre i bosses de plàstic que contenien cabdells de marihuana, 3.100 euros en efectiu, així com una bàscula de precisió i diversos estris per preparar dosis de droga. En aquests escorcolls també es va procedir a la detenció de les tres dones, amb antecedents pel mateix tipus de delicte, i que van passar a disposició del Jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia d'Amposta aquest passat dimecres. El jutge va decretar presó per una de les detingudes, mentre que les altres dos van quedar en llibertat amb càrrecs.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.