directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 21:17 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 17 de desembre de 2015 17:20 h

El sorteig de la Grossa de Cap d'Any tindrà un padrí per a cada un dels cinc grans premis

Helena García-Melero i Pere Mas presentaran la cerimònia, que tindrà lloc als estudis de TV3 el 31 de desembre a les 13:30

ACN Barcelona.-Els cinc grans premis de la Grossa de Cap d'Any tindran un padrí. Personalitats de l’esport, la gastronomia i la cultura catalana apadrinaran del segon al cinquè premi, mentre que el primer l'introduirà un ciutadà escollit per sorteig a través d'internet. El guanyador del concurs 'Compra a lagrossa.cat i reparteix tu la sort el dia del sorteig' serà qui el presentarà. L'apadrinament dels premis és la principal novetat del sorteig d'aquest any, que se celebrarà als estudis de TV3 el 31 de desembre a les 13:30. Helena García-Melero presentarà per tercer cop la cerimònia, acompanyada del periodista Pere Mas.

El concurs 'Compra a lagrossa.cat i reparteix tu la sort el dia del sorteig' es basa en la obtenció de participacions per cada bitllet que es compra a la web i així augmentar les possibilitats de sortir escollit com a padrí o padrina del primer premi. S'hi pot participar fins el 27 de desembre i el dia 28 es donarà a conèixer el nom del guanyador.D'altra banda, la secretària d’Hisenda de la Generalitat de Catalunya, Elsa Artadi, ha remarcat la intenció de fer el sorteig “més televisiu i menys cerimoniós” que en les anteriors edicions. La retransmissió televisiva de la Grossa de Cap d'Any estarà produïda per TV3 en col·laboració amb El Terrat, i la banda de música Big Cat amenitzarà la cerimònia.De cara als últims dies de venda de bitllets, l'Entitat Autònoma de Jocs i Apostes ha anunciat que ampliarà els seus horaris. Del dia 21 al 23 de desembre i del 28 al 30 es podran comprar números de la Grossa de les 9 del matí a les 7 de la tarda ininterrompudament.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.