directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 23:12 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Anoia doble fletxa Divendres, 18 de desembre de 2015 14:41 h

Desconvoquen la vaga indefinida de recollida d'escombraries i neteja viària d'Igualada prevista per la setmana que ve

L'empresa i els treballadors han arribat a un acord que contempla una pujada el sou del 0,5% i reobrir les negociacions pel conveni col·lectiu de l'any que ve

ACN Igualada.-Els treballadors del servei de recollida d'escombraries i neteja viària d'Igualada han desconvocat la vaga indefinida que estava prevista per dimarts de la setmana que ve. L'empresa i els treballadors han arribat a un principi d'acord que contempla una pujada el sou del 0,5% i reobrir les negociacions pel conveni col·lectiu de l'any que ve. L'Ajuntament d'Igualada ha celebrat la desconvocatòria de vaga i també l'acord entre la direcció i els treballadors. D'altra banda, ha reiterat el seu compromís de "vetllar per la millora del servei", després que aquest dimecres anunciés l'obertura d'un expedient a l'empresa Societat Mediambiental d'Igualada (formada en un 66% per FCC i en un 34% per l'Ajuntament).



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.