directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 00:59 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 20 de desembre de 2015 22:24 h

Pablo Iglesias: "Catalunya és una nació i ha de tenir un encaix constitucional diferent. Som favorables a un referèndum"

El líder de Podem remarca que a la vista dels resultats són l'única estatal "capaç de liderar la necessitat de liderar un acord territorial que respecti la plurinacionalitat"

ACN Madrid .-El candidat de Podem a la presidència del govern espanyol, Pablo Iglesias, ha assenyalat en la seva compareixença de valoració dels resultats que manté la seva postura sobre un referèndum a Catalunya. A preguntes dels mitjans, Iglesias ha remarcat que la seva formació reitera que "Catalunya és una nació i Catalunya ha de tenir un encaix constitucional diferent, som favorables i defensem que a Catalunya hi hagi un referèndum". Al llarg de la seva intervenció, Pablo Iglesias ha dit que s'ha acabat el "tornisme polític" i que a la vista dels resultats aconseguits a Catalunya i el País Basc (primera força més votada) i el País Valencià, Balears i Galícia (on ha estat la segona força): "som l'única formació d'àmbit estatal capaç de liderar la necessitat d'un acord territorial que respecti la plurinacionalitat"



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.