directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 00:58 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segrià doble fletxa Diumenge, 20 de desembre de 2015 22:46 h

Satisfacció continguda a DL per ser la primera força a Lleida però perdre un diputat

Eufòria a ECP a l'aconseguir un diputat per primera vegada, a ERC alegria per tornar a tenir presència lleidatana a Madrid i nervis fins al darrer moment al PSC

ACN Lleida.-El candidat de Democràcia i Llibertat (DL) per Lleida, Toni Postius, i la resta de membres de la candidatura han mostrat satisfacció continguda una vegada coneguts els resultats electorals ja que tot i ser la primera força a la demarcació han acabat perdent un dels dos diputats que havien aconseguit en la passada legislatura. Per conra, l'eufòria s'ha desfermat a la seu electoral d'En Comú Podem, on Jaume Moya representarà per primera vegada aquesta formació al Congrés. A ERC l'alegria també era evident després de tornar a tenir presència lleidatana a Madrid de la mà de Xavier Eritja, mentre que al PSC els nervis s'han viscut fins a darrera hora tot i que amb un bon final pels seus interessos ja que ha entrat Mònica Lafuente, que s'estrenarà com a diputada. Cares llargues al PPC, on José Ignacio Llorens ha perdut l'escó i també desànim a C's, ja que Òscar Úceda no ha complert les expectatives.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.