directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 07:10 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 27 de desembre de 2015 20:17 h

El balanç de trànsit del cap de setmana es tanca amb tres víctimes mortals a les carreteres

Dues van perdre la vida divendres a la nit a la C-12 a Garcia

ACN Barcelona.-Tres persones han mort en dos accidents a la xarxa viària interurbana de Catalunya entre les 15.00 hores del divendres i les 20.00 hores d'aquest diumenge, segons el Servei Català de Trànsit (SCT). El primer sinistre va passar divendres al vespre a la C-12 a Garcia, la Ribera d'Ebre, on un cotxe i una furgoneta van xocar frontalment. A conseqüència de l'impacte van morir els dos conductors dels vehicles, de 68 i 25 anys. El segon accident de gravetat ha tingut lloc aquest diumenge a la tarda a l'N-II a Fornells de la Selva, on han xocat dos turismes. En l'accident ha mort el passatger del davant d'un turisme, ha resultat ferit crític el conductor i una dona ha resultat ferida de poca gravetat. Els dos afectats han estat evacuats a l'Hospital Josep Trueta de Girona.

Pel que fa a mobilitat, el retorn d’aquesta tarda cap a l’àrea metropolitana de Barcelona s’ha desenvolupat, en general, amb fluïdesa. La incidència més destacada de la tarda s'ha registrat a l’N-230 al punt quilomètric 9 a Torrefarrera (Segrià), on s'ha produït un accident múltiple en el qual s’han vist implicats quatre vehicles. En el sinistre han resultat ferides de gravetat quatre persones. A conseqüència de l'accident la circulació per aquesta via ha estat tallada durant més de dues hores i els vehicles s’han desviat per l’interior de la població.Aquest diumenge al matí, la incidència més destacada ha estat la boira densa que encara és present a la A-2 entre Alcarràs i Ribera d’Ondara.Dissabte, en general, també va predominar el trànsit fluid a la xarxa viària de Catalunya. Les principals incidències van afectar els principals accessos a Barcelona, on es van registrar diverses retencions.Dissabte al matí la boira densa també va reduir la visibilitat a diversos punts del territori: a l’A-2 entre Soses i Granyanella, a l’A-2 entre Tàrrega i Ribera d’Ondara, a l’AP-2 a Albi, a la C-17 a Montcada i Reixac i a la C-58 també a Montcada i Reixac.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.