directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 08:56 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 29 de desembre de 2015 14:08 h

El Govern aprova el decret llei que autoritza la formalització d'operacions d'endeutament durant la pròrroga pressupostària

La mesura manté vigent la línia d'avals de 25 MEUR per facilitar l'externacionalització de les seccions de crèdit de cooperatives

ACN Barcelona.-El Govern ha aprovat aquest dimarts el decret llei de necessitats financeres del sector públic en pròrroga pressupostària, que permet a la Generalitat i a les entitats del sector públic formalitzar operacions d'endeutament durant aquest període per poder fer front a les amortitzacions que vencen el proper exercici. Així mateix, la mesura estableix que l'augment del deute viu de la Generalitat i del seu sector públic no podrà superar el límit autoritzat per la llei de pressupostos per al 2015, incrementat pels imports que es derivin dels programes d'endeutament aprovats en aplicació de la normativa d'estabilitat pressupostària.

El decret llei també manté vigent la línia d'avals de 25 milions d'euros, aprovada per la Llei de Pressupostos de la Generalitat per al 2015, per facilitar l'externacionalització de les seccions de crèdit d'aquelles cooperatives agràries que voluntàriament ho decideixin. Finalment, la normativa aprovada avui inclou dues disposicions addicionals. La primera contempla la pròrroga de determinades mesures en matèria de personal de l'Administració pública ja previstes en la llei d'acompanyament dels pressupostos del 2015. En concret, es manté la possibilitat de gaudir d'una excedència voluntària amb reserva de plaça per un període de fins a tres anys, i s'habilita la convocatòria de processos de promocions interna, ja autoritzades, que encara no han sigut objecte de convocatòria, segons ha indicat el Govern.La disposició addicional segona adapta el text de la Llei de l'Institut Català de Finances (ICF) per adaptar-lo a la legislació d'entitats de crèdit vigent, dins del marc europeu. Aquest decret llei conté un article únic, dues disposicions addicionals i una final. La seva entrada en vigor serà el proper 1 de gener del 2016.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.