directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 09:48 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Oriental doble fletxa Dimecres, 30 de desembre de 2015 11:21 h

La Generalitat adjudica les obres de reordenació de la variant de Caldes de Montbui per 490.000 euros

Els treballs s'iniciaran durant el primer trimestre del 2016

ACN Caldes de Montbui.-El Departament de Territori i Sostenibilitat ha adjudicat les obres de la segona fase de reordenació dels accessos a la carretera C-59, a Caldes de Montbui, per un import de 490.000 euros. Les obres, que està previst que comencin durant el primer trimestre de 2016, s'executaran concretament a la variant de Caldes de Montbui, al nord-est del nucli urbà, entre la rotonda de la carretera C-1415b i la intersecció de Caldes Nord. Es tracta del tram de la C-59 ubicat entre els punts quilomètrics 14,1 i 16,3. S'hi faran moviment de terres, elements de drenatge longitudinal, estructures de ferm, seguretat viària mitjançant barreres, senyalització vertical i horitzontal i elements d'il·luminació.

Els treballs inclouen la reordenació dels accessos a la urbanització El Remei mitjançant una calçada lateral d'uns 100 metres de longitud, que recull els accessos directes a la C-59 i alhora evita els girs a esquerres. També es remodelarà la intersecció "Caldes Nord" amb la disposició d'un carril central d'espera i d'incorporació a la C-59 en sentit nord, i carrils de canvi de velocitat en sentit sud. Finalment també es preveu una línia central contínua amb pintura per evitar els girs a esquerra. La carretera C-59 va des de Santa Perpètua de Mogoda a Palau-solità i Plegamans, Caldes de Montbui i Sant Feliu de Codines i té un trànsit intens, amb 14.651 vehicles al dia. Al tram entre de Caldes de Montbui a Sant Feliu de Codines ja va ser objecte d' obres de millora de la seguretat viària l'any 2014, amb la formació d'un zebrat central. Al mateix pas de la C-59 pel terme municipal de Caldes de Montbui es van fer l'any 2012 unes obres corresponents a la primera fase de millores dels accessos a aquesta població. Les obres van millorar l'accés als Saulons i a la Font dels enamorats i van tenir un cost de 0,6 milions d'euros.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.