directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 09:48 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Llobregat doble fletxa Dimecres, 30 de desembre de 2015 12:26 h

Jané defensa que "no van fallar els protocols" davant "una reacció molt violenta" del fugitiu de Sant Feliu de Llobregat

El conseller d'Interior assenyala que "no era un trasllat d'especial risc" perquè el pres havia anat a declarar als Jutjats per un delicte de l'àmbit patrimonial

ACN Barcelona.-El conseller d'Interior, Jordi Jané, ha defensat que "no van fallar els protocols de seguretat" en la custòdia del pres que es va escapar aquest dimarts al migdia quan sortia de declarar dels Jutjats de Sant Feliu de Llobregat i que els Mossos d'Esquadra estan buscant en aquests moments. Jané ha destacat que el pres va tenir "una reacció molt violenta" i ha assenyalat que "no era un trasllat d'especial risc per la tipologia dels presumptes delictes de la persona que va anar a declarar, que eren de l'àmbit patrimonial, robatoris". El conseller ha explicat que "una unitat de recerca de fugitius està actuant" però no ha volgut entrar en detalls del dispositiu per "prudència policial" i per no donar "pistes" al fugitiu.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.