directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 10:50 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 31 de desembre de 2015 08:47 h

La sala Phenomena serà l'única sala de l'Estat que estreni el nou film de Tarantino en 70 mm i 17 minuts addicionals

Nacho Cerdà assegura que serà "un luxe" veure el western 'Los odiosos ocho' en 70 mm, que s'estrenarà el 15 de gener

ACN Barcelona.-La sala Phenomena serà l'única sala a l'estat espanyol que estreni la nova pel·lícula de Quentin Tarantino, 'Los odiosos ocho', seguint les indicacions del director, en versió Roadshow, amb 17 minuts addicionals i en 70 mm. En declaracions a l'ACN, Nacho Cerdà, director de Phenomena, ha explicat que el film de Tarantino s'ha rodat amb un format de 70 mm que s'havia utilitzat als 50 i 60. "És un format similar a l'IMAX i ell ha fet una versió que es va fer servir també als 60 i fa que la pantalla sigui més ampla del que és habitual". "Veure una cosa en 70 mm avui és un luxe i tenint en compte que s'ha rodat en aquesta intenció", ha afegit. Com es habitual a la sala es projectarà en versió original subtitulada. El western 'Los odiosos ocho' s'estrenarà el pròxim 15 de gener.

Cerdà ha explicat que la versió que Tarantino ha rodat en aquest format s'ha estrenat a Estats Units dos setmanes anteriors a l'estrena oficial. Així mateix, ha indicat que la versió inclou 17 minuts addicionals de la pel·lícula. "Serà la única sala d'Espanya que pugui projectar amb 70 mm en aquest sistema" i amb aquesta versió estesa, ha afegit. També ha apuntat que a Phenomena es farà amb una versió Roadshow, que significa que hi haurà amb una introducció musical amb un entremig posterior i després seguirà la pel·lícula. 'Los odiosos ocho' se situa uns 12 anys després de la Guerra de Secessió, quan una diligència avança a tota velocitat per l'hivernal paisatge de Wyoming. Els passatgers són el caça-recompenses John Ruth (Kurt Russell) i la seva fugitiva Daisy Domergue (Jennifer Jason Leigh), intenten arribar ràpidament al poble de Red Rock, on Ruth, conegut en aquests llocs com "el Verdugo", entregarà a Domergue a la justícia. Pel camí es troben amb els desconeguts: el major Marquis Warren (Samuel L. Jackson), un antic soldat negre de la Unió convertit en caça-recompenses de mala reputació, i Chris Mannix (Walton Goggins), un renegat sureny que afirma ser el nou xerif del poble. Es refugien en una parada per diligencies d'un port de muntanya, on es topen amb quatre rostres desconeguts: Bob (Demian Bichir), Oswaldo Mobray (Tim Roth), Joe Gage (Michael Madsen) i Sanford Smithers (Bruce Dern). Mentre la tormenta cau sobre la parada de muntanya, els vuit viatgers descobreixen que potser no arriben fins a Red Roth al final de tot. Cerdà ha dit que ha vist el tràiler i ha opinat que és un film que sembla petit, de càmera, de pocs personatges i amb molt diàleg. "Sembla que sigui Reservoir Dogs amb un pressupost diferent", ha assenyalat. Ha considerat que és molt agosarat fer una pel·lícula així avui, però "Tarantino pot fer el que li doni la gana".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.