directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 10:50 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Gironès doble fletxa Dijous, 31 de desembre de 2015 11:58 h

Adrià Puntí mostrarà "les cares B" del seu darrer treball en un concert únic dins del Festival Strenes

Es podran escoltar un grapat de cançons que finalment no va incloure en 'La clau de girar el taller' i 'Enclusa i un cop de mall'

ACN Girona.-El músic gironí Adrià Puntí actuarà el proper dissabte 9 d'abril al Teatre Municipal de Girona dins la quarta edició del Festival Strenes que es realitza del 2 al 24 d'abril a la capital gironina. Aquest dijous, a poques hores d'arrencar el nou any, la organització del festival ha donat a conèixer que l'artista també formarà part d'aquesta nova programació de luxe que comptarà amb músics com Quimi Portet, Marina Rossell, Núria Graham o els Sopa de Cabra. L'artista saltenc oferirà un concert únic on es podrà escoltar per primer cop - en format original- com va crear el seu darrer treball, 'La clau de girar el taller', que ha esdevingut disc de l'any segons els Premis Enderrock de la crítica. A més ,també es podran escoltar un grapat de cançons que finalment no van entrar a formar part d'aquesta obra.

Les entrades per assistir a aquest concert ja s'han posat a la venda i costen 15, 22 i 25 euros. D'aquesta manera, Puntí retornarà al Teatre Municipal de Girona, un escenari que no trepitjava des del 1998. Tot i això, cal recordar que el músic ja va estrenar 'La clau de girar el taller' el passat octubre en un concert a l'Auditori de Girona, dins del Temporada Alta. Ara, però, aprofitant la quarta edició de l'Strenes, l'artista donarà a conèixer una altra visió del seu últim projecte, una obra doble que comptava amb el CD 'La clau de girar el taller' i un llibre disc anomenat 'Enclusa i un cop de mall'. El concert que es farà el proper 9 d'abril porta per títol 'Enclusa i un cop de mall: les cares B de la clau de girar el taller' i permetrà que el públic pugui conèixer com va crear el disc i escoltar temes inèdits i rareses que finalment no s'hi van incloure. Per fer-ho més especial, Puntí actuarà acompanyat de la seva banda habitual però en format acústic. D'aquesta manera, Puntí es suma a la llista de músics com els Sopa de Cabra o Quimi Portet que ja han confirmat la seva assistència.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.