directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 12:39 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Alt Camp doble fletxa Dilluns, 4 de gener de 2016 11:36 h

Mont-ral emprendrà mesures legals contra el promotor de la 'rave' i instarà al tancament de l'antiga cantera

La festa il·legal continua per cinquè dia consecutiu, però amb una afluència menor de persones

ACN Mont-ral.-L'Ajuntament de Mont-ral (Alt Camp) vol emprendre mesures legals contra els promotors de la festa 'rave' il·legal que se celebra, per cinquè dia consecutiu, en una cantera abandonada del municipi. L'alcalde, Francesc Xavier Pagès, ha explicat a l'ACN que alguns dels assistents ja han anat marxant, però que encara hi ha unes 300 persones a la festa. Els Mossos d'Esquadra mantenen els controls a les proximitats de la zona i l'alcalde ha remarcat que es descarta desallotjar els assistents. El consistori instarà els propietaris de l'antiga cantera -una empresa establerta a fora de Catalunya- perquè tanquin l'espai i hi restringeixin l'accés de vehicles i de persones. "És un espai abandonat, que sempre té els seus riscos i que hauria estar degudament condicionat perquè no hi entrés ningú", ha insistit Pagès.

L'alcalde de Mont-ral ha apuntat que, des del primer moment, s'han mantingut en contacte amb els Mossos d'Esquadra, que mantenen un operatiu a la zona per evitar una major afluència de persones. La festa il·legal, convocada a través de les xarxes socials, es va iniciar el 31 de desembre amb la previsió d'acollir fins a 2.000 assistents. Durant el cap de setmana l'afluència ha rondat el mig miler de persones i, aquest dilluns, només en queden unes 300, segons han confirmat el consistori i la policia catalana."Desallotjar tantes persones no és pas fàcil, així que esperarem que minvi al màxim possible i que s'acabi, desitjant que no hi hagi cap problema ni cap afectació", ha subratllat Pagès. Després, el consistori consultarà amb els serveis jurídics municipals quines mesures legals pot emprendre contra el promotor de la 'rave', un cop se l'identifiqui, i també ordenarà a l'empresa propietària dels terrenys que tanqui la cantera abandonada per evitar que la situació es torni a produir.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.