directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 4 de novembre de 2026 00:22 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 8 de gener de 2016 22:00 h

Tardà torna a proposar que Mas faci un pas "al costat"

"Com més sacrificis assumeix una persona, més li reconeix la societat el seu protagonisme", assegura

ACN Barcelona.-El diputat d'ERC al Congrés dels Diputats Joan Tardà ha tornat a plantejar aquest divendres a la nit que el president de la Generalitat en funcions, Artur Mas, faci un "pas al costat" per facilitar l'acord entre Junts pel Sí i la CUP i ha subratllat que potser seria una "solució" perquè ara "és el moment del patriotisme". En declaracions a 8tv, Tardà ha dit que no hauria de ser un "pas enrere" i que Mas hauria de poder formar part del Govern, tot i que presidit per una altra persona del seu partit. El diputat republicà ho ha comparat amb una família i ha dit que "a vegades als germans els toca aguantar amb la irresponsabilitat dels petits". D'altra banda, Tardà, ha destacat que "com més sacrificis assumeix una persona, a la llarga i tal vegada no tan a la llarga, més li reconeix la societat el seu protagonisme".

Al mateix temps, Tardà ha expressat el seu respecte per la figura d'Artur Mas i ha assegurat que és una "persona clau" per al procés "com ho ha estat ERC i centenars de milers de persones que s'han mobilitzat".Tardà ha reclamat una vegada més que Junts pel Sí i la CUP arribin a un acord, quan queden 48 hores perquè expiri el termini per a la investidura d'un president de la Generalitat com a resultat de les eleccions del 27 de setembre, i ha exigit als dirigents polítics que estiguin "a l'alçada del moment històric". "Els estadistes adquireixen la categoria d'estadistes per saber gestionar els moments difícils. A les verdes i no pas a les madures", ha afegit.En cas que finalment no s'assoleixi l'acord, Tardà –que ha dit que pot estar "emprenyat però mai desanimat"- ha advertit que "molta gent sentirà que ha estat objecte d'un frau" i ha repetit que seria "un delicte d'alta traïció a la voluntat de la ciutadania de Catalunya". En aquest sentit, ha demanat un "esforç perquè sinó ens caurà la cara de vergonya".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.