El PP carrega contra les negociacions 'in extremis' de JxSÍ i la CUP: "Estem assistint a escenificacions i a pur teatre"
Andrea Levy assegura que l'únic que s'aconsegueix és demorar "l'agonia d'Artur Mas i l'estocada final al procés"
ACN Barcelona.-La vicesecretària d'Estudis i Programes del Partit Popular, Andrea Levy, ha carregat aquest dissabte contra les negociacions d'última hora entre JxSí i la CUP per desencallar la investidura a la Generalitat. "Estem assistint a escenificacions i a pur teatre. Jo crec que l'únic que estan aconseguint és a demorar l'agonia d'Artur Mas i l'estocada final al procés", ha assenyalat Levy. "Crec que han de posar punt final a aquest ridícul que han fet i donar pas a una nova etapa política a Catalunya que superi el debat identitari i les polítiques nacionalistes", ha continuat la dirigent del PP en declaracions als mitjans a Barcelona. "El nacionalisme no és la veu del poble, Catalunya és plural i es podrà demostrar en unes properes eleccions", ha reblat Levy.
"El PSOE ha d'optar per la moderació""Després de tres anys de parlar del procés fins a la sopa han estat incapaços d'arribar a un acord de governabilitat. No existeix aquesta majoria independentista a Catalunya", ha reiterat la vicesecretària d'Estudis i Programes del PP, que també ha aprofitat l'ocasió per seguir pressionant el PSOE de Pedro Sánchez amb un pacte "de moderació" a nivell espanyol. "Volia demanar al PSOE que no faci experiments amb el govern d'Espanya, que no jugui amb el futur dels espanyols, que opti per una coalició de moderació i no per un front de radicalisme", ha reflexionat en veu alta Levy, que ha assegurat que el PP com a força majoritària i guanyadora dels comicis el passat 20-D "liderarà la iniciativa del diàleg i d'un projecte de futur per a tots els espanyols des de la moderació política". "Els experiments amb la governabilitat surten molt cars""Per això demanem al PSOE i a Pedro Sánchez que no pensi en el seu partit sinó en el futur dels espanyols i no faci experiments amb el govern d'Espanya, que poden sortir molt cars", ha insistit la dirigent popular. "Estem en un moment de recuperació i això es pot posar en risc a través de coalicions amb partits radicals o independentistes. Això no és el que van votar els espanyols el passat 20 de desembre", ha puntualitzat Levy, que ha recordat també que el partit guanyador d'uns comicis sempre ha ostentat la presidència del govern a Espanya. "Ara no entenem la posició del PSOE de voler trencar la voluntat dels espanyols i que vulgui decidir als despatxos una presidència entre perdedors", ha alertat la vicesecretària d'Estudis i Programes del PP. De fet, Levy ha posat d'exemple "l'experiència catalana d'Artur Mas". "Sánchez hauria d'aprendre que quan es fan experiments i quan es juga amb el futur d'una societat, acaba sortint molt car per al país i també per al propi partit", ha finalitzat la vicesecretària d'Estudis i Programes del PP.






