directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 4 de novembre de 2026 01:23 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dissabte, 9 de gener de 2016 20:11 h

Rabell veu l'acord "humiliant" per a la CUP perquè "assegura la investidura del testaferro de Mas"

El líder de Catalunya Sí que es Pot reivindica la seva formació com l'"oposició d'esquerres" i es compromet a "reconstruir" la "majoria social favorable al dret a decidir"

ACN Barcelona.-El president del grup parlamentari de Catalunya Sí que es Pot, Lluís Rabell, s'ha mostrat dolgut i sorprès per l'acord a què han arribat aquest dissabte Junts pel Sí i la CUP i que permetrà investir l'actual alcalde de Girona i president de l'AMI, Carles Puigdemont, com a president de la Generalitat. Rabell veu l'acord "humiliant" per a la CUP perquè "assegura la investidura del testaferro del senyor Mas" i, a més, "garanteix al seu govern una estabilitat durant la legislatura comprometent-se a no votar mai conjuntament amb les forces polítiques que no formen part de l'anomenat procés". Rabell ha reivindicat la seva formació com l'"oposició d'esquerres" i l'"alternativa" per "reconstruir" la "majoria social favorable al dret a decidir".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.