directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 4 de novembre de 2026 04:40 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 12 de gener de 2016 13:01 h

Isabel Muradàs fa el pas endavant i es postula com a alcaldessa de Girona

Reivindica que Demòcrates té "aspiracions legítimes" a fer-se amb l'alcaldia de la ciutat després de la renúncia Puigdemont

ACN Girona.-L'alcaldessa en funcions de Girona, Isabel Muradàs, ha fet el pas endavant i ha reconegut públicament que li agradaria ocupar el càrrec després de la renúncia de Carles Puigdemont, nou president del Govern. Muradàs és la substituta provisional de Puigdemont perquè és la primera tinenta d'alcalde. Després del ple de renúncia de dilluns, s'obre un període de deu dies hàbils per investir nou alcalde o alcaldessa. Muradàs ha recordat que Puigdemont es va presentar a les eleccions encapçalant una llista "d'una àmplia coalició" i reivindica que Demòcrates de Catalunya té "aspiracions legítimes" a fer-se amb l'alcaldia. Puigdemont va assegurar que no es desentendria del seu relleu a l'ajuntament però encara no ha donat cap nom.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.